Blogger Tricks

Monday 21 April 2014

Cinta yang mana satu?

Alhamdullilah syukur Allah telah memberi rezeki pada hari. Aku telah diterima untuk dip international business di KPM. Yuran pengajian and elaun semua mara bagi. Seronok tapi, tapi, tapi, hati aku masih mengharap cintaku terhadap undang-undang diterima. That`s my real passion. Aku bubuh ja yang mara nya sebab aku rasa undang-undang tak akan membalas cinta ku. Tambah pula, yang mara nya memang meringankan beban parent aku. Undang-undang, yuran still kena bayar and duit poket pun mesti kena supply sendiri. Kena buat pengorbanan yang besar pula kalau nak bercinta ngan Law but kalau cuba bercinta ngan Bisnes, semua dia dah sedia kan so camna? Bisnes aku rasa buleh pegi sebab aku rasa aku maybe ada genetik bisnes tu dalam diri aku sebab ayah aku belajo bisnes. Dah la nak kena terima sebelum 2/5 camna? Dulu, aku yang cakap kat Nisah jangan pi kolej laaapa lah sekarang kolej juga yang aku minta. Aku takut juga sebab aku still duk menunggu yang IPG tu .Itu pun baru nak kena interview. Itu pun tak pasti tapi kerja dah pasti. Kalau aku terima yang bisnes tu, UPU aku akn terbatal kah? Aku still harap cinta Law aku terbalas tapi entah lah. Semuanya menjadi hard decision. So hard decision. I don`t know what to do. I`m bit of lost. In Shaa Allah, I will overcome this problem. May Allah give me the clue. AMIN.

No comments:

Post a Comment