Blogger Tricks

Sunday 20 April 2014

Captain America !

Fuhh, lama gila tak update nye. Well, ikut mood ahh. Harini aku nak cerita punya semalam punya cerita. wakakaka. Semalam, aku pi karnival pendidikan mara. Hmph banyak swasta but adelah under mara nya such as Kolej Professional Mara , Kolej Kemahiran Tinggi Mara and Kolej Poly- tech Mara. Seriously, nak cita, KPM tu yuran pengajian free and dapat elaun RM 300 tapi kebanyakkan course dip bisnes yg ditawarkan. Aku ada la juga jumpa orang yang aku kenai. Aku ade jumpa kawan lama, Syamimi Ishak. Mimi tu dah cuti sem. Hah budak UTP weh. Stret A kay spm. Classmate lama pun jumpa cm Qayyum n Haniff Fauzan tapi besalah depa mana ingat, kita juga yang ingat depa. wakakaka. Aku jumpa gak Nani girl and the geng tapi aku segan nak tegur. Entah la kenapa. Yang tak leh belah gila2. Jeng3 sumpah tak perasan. Ada orang tegur kita yaw !

Bunyinya camni:

"Macam kenai ja, macam kenai ja"

Aku time tu duk kat kerusi, pandang orang lain pun dak. So, aku bangun la, then aku dengar suara so aku kaleh. Mak aih ! ada tiga orang school mate aku. Shahir, Elias and.... Syed !
Aku terkejut and aku tersipu malu sebab parent aku dok sebelah. Nak tegur cam tak leh ahh. Segan parent duk sebelah. Yang tak leh belahnya, Syed pakai baju or parka camtu la corak shield captain america and a topi kut and rambut cam panjang. Different gila dari penampilan kat sekolah kut. Stail kut !!! hati aku teruih berbunga. Perasan gila.Lepaih tu depa pi ja cmtu sebab aku tak cakap sikit pun. Aku nak pi kejaq depa tapi parent aku ada and kredit kat fon takda so nak pisah pun tak leh. So, lepaih la aku. Then, pegi lak ke food court.Pi la makan bihun sup sedih memikirkan terlepas golden opportunity yang ada depan mata. Somehow, Syed and his friend turun gak ke food court. Lahaii melting sekali lagi. Aimi mai sapa kat meja aku then lirikan mata aku tertarik kat dia. Dia mai gak kat food court kuttt !!! Aku sembang ngan Aimi tapi mata tu tak lepas pandang dia. Dia pun tak lepas pandang kut. Maybe la. hahahahaha. Dahla lalu kat dekat dekat meja makan aku. Hahahahaha semata-mata nak tengok aku kut. hahaha perasan. Qisti pun ada gak.Duk sebelah ja. Then, aku senyum je lah. Entah la sampai ke dak senyuman tu. HAHAHAHA. Hati aku berbunga- bunga balik tu. Nak cita kat Kiah, dia sibuk. Nak cita kat Zue, tadak kedit. Hmph. Okay. Nanti lah cita nya. Sekian .Tapi tulah frust seyh sebab tak cakap bila ada peluang. I`m melting kay.

No comments:

Post a Comment